«Լինքդին մարքեթինգ» թեմայով դասընթաց
«Սովորի՛ր և վաստակի՛ր. Արցախ» ծրագրի գործընկեր ՀՀ ՊԵԿ «Ուսումնական կենտրոն»-ում ընթանում է «ԻՆՉՊԵ՞Ս ԵՎ ՈՐՏԵ՞Ղ ԿԻՐԱՌԵԼ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐԸ» թեմայով դասընթացը, որի օրակարգում ներառված «Լինքդին մարքեթինգ» դասընթացը վարեց «Linkedin Armenia» ընկերության հիմնադիր Մարիամ Սարգսյանը։ Լինքդին Արմենիա/LinkedIn Armenia համայնքը միավորում է հայ մասնագետներին և օգնում նրանց ճիշտ օգտագործել LinkedIn-ը: Այս համայնքը նաև ունի Telegram ալիք, որտեղ Մարիամ Սարգսյանը իր փորձառությունն ու խորհուրդներն է կիսում LinkedIn-ի մասին՝ բացառապես հայերենով։
Դասընթացի նպատակն էր տրամադրել գիտելիքներ և սովորեցնել գործիքներ հարթակում գործունեություն ծավալելու համար, քանի որ LinkedIn-ը պրոֆեսիոնալ և արդյունավետ տարբերակ է տեղական և միջազգային մասնագետների հետ կապեր հաստատելու, պոտենցիալ հաճախորդներ և գործընկերներ գտնելու, մասնագիտական ցանցը նաև Հայաստանի սահմաններից դուրս ընդլայնելու համար:
Լինքդին հարթակում օգտատերերի քանակը ավելանում է տարեցտարի՝ 1 միլիարդ և ավելին օգտատեր, և LinkedIn մարքեթինգը էական նշանակություն ունի մի քանի պատճառներով՝
Կարիերայի հնարավորություններ-շատ հայեր օգտագործում են LinkedIn-ը՝ աշխատանքային հնարավորություններ ուսումնասիրելու ու կարիերայի առաջխաղացումներ ունենալու համար: Պահպանելով ակտիվ ներկայությունը և ցուցադրելով իրենց հմտություններն ու ձեռքբերումները՝ օգտատերերը կարող են ներգրավել պոտենցիալ գործատուներին, աշխատանք փնտրողներին կամ հաճախորդներին ամբողջ աշխարհից:
Բիզնեսի զարգացում- LinkedIn-ը արժեքավոր տարածք է տրամադրում ձեռներեցներին՝ արտադրանքն ու ծառայությունները գովազդելու, ոլորտի առաջատարների հետ համագործակցելու և իրենց ոլորտում վստահություն հաստատելու համար: Այն օգնում է հասնել միջազգային լսարանին և գտնել պոտենցիալ գործընկերներ կամ ներդրողներ տարբեր մոտեցումներով, որը ներառում է՝
- Թիրախավորում - LinkedIn-ը միակ սոցիալական մեդիան է, որտեղ կարող եք թիրախավորել որոշում կայացնողներին ամբողջ աշխարհով մեկ: Սա հատկապես կարևոր է բիզնեսի զարգացման և գործընկերությունների հաստատման համար:
- Գովազդ - LinkedIn-ի գովազդները թանկ են, սակայն դրանք ավելի նպատակային են, քան մյուս սոցիալական մեդիաների գովազդները: Դա հնարավորություն է տալիս հատուկ լսարանին հասցնել ձեր ապրանքներն ու ծառայությունները։
- Բովանդակության ռազմավարություն - Ճիշտ բովանդակության ռազմավարությունը թույլ է տալիս ոչ միայն տեսանելիություն ձեռք բերել, այլև մեծացնել վաճառքները:
Մտքի առաջնորդություն և բրենդինգ- LinkedIn-ը թույլ է տալիս անհատներին և ձեռնարկություններին դառնալ մտքի առաջնորդներ իրենց համապատասխան ոլորտներում: Հայերի համար, ովքեր ցանկանում են ստեղծել ուժեղ անձնական կամ կորպորատիվ բրենդ, հոդվածներով կիսվելը և ոլորտի քննարկումներում ներգրավվելը կարող է զգալիորեն բարձրացնել տեսանելիությունը և հեղինակությունը:
Համայնքի կառուցում-LinkedIn-ը համայնքի անդամների հետ կապ հաստատելու հարթակ է՝ ռեսուրսներով կիսվելու և պրոֆեսիոնալ կերպով միմյանց աջակցելու նպատակով: Այն օգնում է խթանել համայնքային համագործակցության զգացումը, հատկապես նրանց համար, ովքեր աշխարհագրորեն ցրված են:
Կրթական և մասնագիտական զարգացում-LinkedIn Learning-ը և հարթակում առկա այլ ռեսուրսները հնարավորություն են շարունակական ուսուցման և հմտությունների զարգացման համար: Հայ օգտատերերը կարող են օգտագործել այս ռեսուրսները և ոլորտի արդիական միտումներին համահունչ մնալով՝ խորացնել իրենց փորձը։
Լինքդին մարքեթինգը ռազմավարական արդյունավետ գործիք է՝ կարիերան առաջ մղելու, բիզնեսը զարգացնելու և համաշխարհային մասշտաբով մասնագիտական ցանցն ամրապնդելու հեռանկարներով: